Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Afet ve Acil Durum Yön. Başkanlığı
  • Siirt Valiliği

AFAD İl Müdürlükleri

Siirt İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
Siirt İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
Siirt İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
  • KURUMSAL
    Hakkımızda İl Müdürümüz İl Müdürlüğünün Görevleri Teşkilat Şeması Hizmet Standartlarımız
  • FAALİYETLERİMİZ
    Projelerimiz
  • E-KÜTÜPHANE
    Mevzuat Afet Raporları Planlar İl Planları Sözlükler Sivil Savunma Afete Hazır Türkiye Afişler ve Broşürler Afet Haritaları Tabb (Türkiye Afet Bilgi Bankası) Son Depremler
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Foto Galeri Video Galeri
  • İLETİŞİM
    İl Müdürlüğü İletişim Bilgi Edinme
°C
30
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda
    • İl Müdürümüz
    • İl Müdürlüğünün Görevleri
    • Teşkilat Şeması
    • Hizmet Standartlarımız
  • FAALİYETLERİMİZ
    • Projelerimiz
  • E-KÜTÜPHANE
    • Mevzuat
    • Afet Raporları
    • Planlar
    • İl Planları
    • Sözlükler
    • Sivil Savunma
    • Afete Hazır Türkiye
    • Afişler ve Broşürler
    • Afet Haritaları
    • Tabb (Türkiye Afet Bilgi Bankası)
    • Son Depremler
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Foto Galeri
    • Video Galeri
  • İLETİŞİM
    • İl Müdürlüğü İletişim
    • Bilgi Edinme
 

Hizmet Standartları

01.06.2021

T.C

SİİRT VALİLİĞİ

İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ

 HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

SIRA NO

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

TAMAMLANMA

SÜRESİ (EN GEÇ)

 

1

Dilekçe Hakkı Kapsamında Yapılan Başvurular

  1. Başvuru sahibinin adı soyadını, imzasını, iletişim bilgilerini içeren dilekçesi ve varsa ekleri
  2. Tüzel kişiliğin unvanını, yetkili kişi imzasını ve iletişim bilgilerini içeren dilekçe ve varsa ekleri

3 gün

2

Bilgi Edinme ve BİMER Başvuruları

  1. Elektronik ortam başvurularında, Adı Soyadı, TCKN, e posta adresi, iletişim bilgileri ve cevabın talep şekli
  2. Yazılı başvurularda 1. Maddedeki bilgiler ve belgeler

15 gün

(Kurum Dışı yazışma

Gerektiğinde 30 Gün)

3

Çevresel eti değerlendirme (ÇED) raporlarına esas İl Müdürlüğü görüşü

  1. Dilekçe (ÇED Başvuru Dosyasının incelenmesi için)
  2. Jeolojik-Jeoteknik Etüt Raporunda;
    • Kapak, amaç, imar durumu, afet durumu, yerleşime uygunluk durumu, sonuçlar, onay kısmı ve yerleşime uygunluk haritaları,
    • Faaliyet Bölgesinin stratigrafik kesiti ile 1/25.000 ölçekli jeolojik haritası,
    • Doğal Afet durum bilgi içerikleri,
    • Faaliyet alanının depremsellik durumu, fay haritası, fayın faaliyet alanına uzaklığı ve Türkiye Deprem Bölgeleri haritası

 Belirtilen süreye esas

4

TABB (Türkiye Afet Bilgi Bankası) takibi ve işlenmesi

Ulusal ve yerel basına düşen güncel afet olayları

1 gün

5

Afete Maruz Bölge Sorgulamaları

Sorgulanan alanla ilgili detay bilgileri içeren dilekçe

7 gün 

6

Afet müracaatları (heyelan, kaya düşmesi, çığ vs.)  

   İletişim ve konum bilgilerini içeren;

  1. Telefon İhbarı 
  2. Dilekçe 

1 gün içinde inceleme, 3 gün içinde uyarı ve önlem yazışmaları

7

Afetlere Hazırlık Eğitimleri

  1. Gönüllü ve bireylerin eğitim talep dilekçesi 
  2. Kurum ve Kuruluşlardan resmi talep yazısı

Cevap: 7 gün

8

Büyük ölçekli İşletmelerin, kamu kurumlarının ve okulların yangın ve tahliye tatbikatları

Yazılı başvuru

Cevap: 7 gün

9

Sefer Görevli Araçların Devri ve Sefer Görev Emirlerinin Kaybı İşlemleri

  1. Dilekçe
  2. Araç ruhsat fotokopisi 
  3. Nüfus cüzdan fotokopisi
  4. Noter Satış Sözleşmesi
  5. Yetki Belgesi veya vekâletname

 

 

2 gün

 

 

10

Daire ve Müessese Sivil Savunma Planı İnceleme ve Onaylama İşlemleri

  1. Planı yapan Kuruma ait üst yazı ve ekleri
  2. İncelenecek Sivil Savunma Planı

7 gün

11

Sivil Savunma Planı ve Savaş Hasar

Onarım Planı Yapacak Kurumların Bilgi Talepleri

Yazılı başvuru

1 gün

12

Gönüllülük Başvurusu

  1. Dilekçe 
  2. 2 Adet fotoğraf
  3. Gönüllülük Taahhütnamesi

2 gün

13

Acil Yardım Talepleri

  1. Afetzedeler için Kaymakamlıklarda kurulan komisyonların tespit dosyasının (belgeler) 1 hafta için İl Müdürlüğümüze gönderilmesi
  2. Altyapı için Belediye tespit dosyasının Kaymakamlıklar aracılığıyla 15 gün içinde İl Müdürlüğümüze gönderilmesi

İnceleme sonrası Başkanlıktan talep edilmesi için 7 gün

14

Hasar tespit durumuna göre ağır ve orta

hasar hak sahipliği çalışması

 

  1. Dilekçe
  2. Mülkiyeti kendi adına olan hak sahipliklerinde;
    • Tapu Kimlik Emlak Beyanı 
    • Başvuru formu                         
  3. Mülkiyeti evli evlat durumunda olanlarda;
    • Tapu ikametgâhı 
    • Kendi adlarına elektrik su telefon faturaları
    • Diğer ispatlayıcı belgeler
  4. Kooperatiflerde;
    • Kooperatif üyesi olduğunu bildiren noter onaylı üye isim listesi  - Kooperatif tapusu

2 ay

15

Konut ve işyerlerinin hak sahiplerine kura ile teslimat

1- Onaylı Hak Sahipliği Komisyonu Yazısı 

2- Kura İlanı

3- Konut Teslim tutanağı

45 gün 

16

İpotek Fek Talepleri

  1. Dilekçe
  2. Bankadan geri ödemelerin bittiğini gösterir borç kapama yazısı 
  3. İlçe Belediyesinden hak sahibinin ve eşinin adına Emlak Kaydı yazısı
  4. Konut tapusu
  5. Şahsen ya da satış vekâletnamesi ile müracaat edilmesi

 

 

4 saat (detay dosya incelemesi gerekenlerde

2-7 gün)

17

Afet hak sahipliği bilgi talepleri

 Hak sahibi detay bilgilerini içerir dilekçe

               1 gün                

 

18

Yeni yapılacak konut için EYY (Evini Yapana Yardım) Kredi işlemleri

  1. Dilekçe
  2. Hak sahipliği inceleme komisyon kararı (Hak sahipliği belgesi)
  3. Taahhütname
  4. Tapu ve imar çapı
  5. Yer seçim protokolü (ilgili kurumlara imzalatılmış)
  6. Proje çizim ve onaylanması
  7. Zemin Etüdünün yapılması
  8. İnşaata başlanması
  9. Seviye tespit tutanaklarının hazırlanması
  10. EYY hak ediş raporlarının hazırlanması
  11. Vergi dairesinden vergi mükellefi olup olmadığına dair yazı
  12. Ödeme emri belgesinin hazırlanması                                                 

Yer seçim protokolünün

Hazırlanma süreci ile birlikte 1-3 ay

19

EYY ile hazır konut alınması işlemleri

  1. Dilekçe
  2. Hak sahipliği belgesi
  3. Taahhütname
  4. Alınacak evin tapu fotokopisi
  5. Yapı kullanma izin belgesi (belediyesinde)
  6. İnşaat ruhsat fotokopisi (belediyesinden onaylı)
  7. Kooperatiften alınacak ise koop. ilişik kesildiğine dair yazı
  8. Kooperatif karar defteri fotokopisi(ev ile ilgili kısım) 

10 gün

20

Orta hasar onarım kredi işlemleri

  1. Dilekçe
  2. Hak sahipliği belgesi (onaylı)
  3. Proje Müşavirliği sözleşmesi
  4. Yapı ruhsatı
  5. Tahkimat sözleşmesi (% 30 da gerekli)
  6. Teknik rapor (% 20 de gerekli)
  7. Yapı kullanma izni (belediyesinden yazı)
  8. Vekâletnameler
  9. Nüfus cüzdanı fotokopisi (vekâlet varsa vekilin)

2 gün

21

Orta hasar onarım kredisi geri ödeme işlemleri

Bankadan alınan dekont

2 gün

22

EYY ve orta hasar kredilerine ait Ödeme emri belgesinin hazırlanması akabinde

Ödemenin yapılması

Ödeme emri belgesi

2 gün

23

Hukuki görüşler

Talebe ilişkin detay içerikleri barındıran dilekçe ve eki belgeler

30 gün

24

Ödeme Talepleri

Fatura ve ilgili bilgiler

7 gün

                         

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

Müracaat

İlk Müracaat Yeri

İkinci Müracaat yeri

Kurum

İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü

Siirt Valiliği

   İsim

Memet Cahit AKKOYUN

Resul ÖZDEMİR

Unvan

Afet ve Acil Durum İl Müdürü

Vali Yardımcısı

Adres

Siirt İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü

Siirt Valiliği

Telefon

0 (484) 223 10 85

0 (484) 223 23 44

Faks

0 (484) 223 42 51

0 (484) 223 60 10

E-Posta

siirtmdr@afad.gov.tr            

resul.ozdemir@icisleri.gov.tr 

 

KURUMSAL

  • Hakkımızda
  • İl Müdürümüz
  • İl Müdürlüğünün Görevleri
  • Teşkilat Şeması
  • Hizmet Standartlarımız

FAALİYETLERİMİZ

  • Projelerimiz

E-KÜTÜPHANE

  • Mevzuat
  • Afet Raporları
  • Planlar
  • İl Planları
  • Sözlükler
  • Sivil Savunma
  • Afete Hazır Türkiye
  • Afişler ve Broşürler
  • Afet Haritaları
  • Tabb (Türkiye Afet Bilgi Bankası)
  • Son Depremler

GÜNDEM

  • Haberler
  • Duyurular
  • Foto Galeri
  • Video Galeri

İLETİŞİM

  • İl Müdürlüğü İletişim
  • Bilgi Edinme
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda
    • İl Müdürümüz
    • İl Müdürlüğünün Görevleri
    • Teşkilat Şeması
    • Hizmet Standartlarımız
  • FAALİYETLERİMİZ
    • Projelerimiz
  • E-KÜTÜPHANE
    • Mevzuat
    • Afet Raporları
    • Planlar
    • İl Planları
    • Sözlükler
    • Sivil Savunma
    • Afete Hazır Türkiye
    • Afişler ve Broşürler
    • Afet Haritaları
    • Tabb (Türkiye Afet Bilgi Bankası)
    • Son Depremler
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Foto Galeri
    • Video Galeri
  • İLETİŞİM
    • İl Müdürlüğü İletişim
    • Bilgi Edinme

© 2024 Siirt İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız